luni, octombrie 16, 2006

Concert Voltaj

Am fost aseara la concert Voltaj. Nimic mai plictisitor si penal decat turneul asta borsecian. Mai bine`mi cereau bani si nu il mai puneau pe oligofrenul ala sa urle pe scena, ca era tare enervant. O ora intreaga a dat baxuri de apa si suc, intr`un frig de murea berea`n mine. Dupa o ora, au aparut si Voltajii, de parca mai avea cineva chef sa`i vada. Eu cel putin am stat 2 piese si am plecat. Chelule, ai muzica plictisitoare, sa moara Borsecu` de nu.

Technorati tags: , ,

1 comments:

Popa Adrian Marius spunea...

imi venea sa urlu cat de plictisitor a fost
o ora a vorbit unul si a tzinut tot felul de
concursuri stupide cu premii in ape minerale
Eu zic ca puteau sa aduca o formatzie mai mica sa faca warm-up

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!