joi, februarie 14, 2008

Nu am idee ce titlu să pun

Începe jos la crâjmă chefu' de Ballentine's. Teroare. Nu mai poci lucra, musai mers acasă. Cine naiba ascultă muzica asta idioată? Io vivo per leeeei.. Pf, aiurea mă!
Da' e chiar stresant. Deh, dacă am bero în crâjmă..
Mâine-i zi de salar, poate apuc şi io un colţ de puzza, că tare-am poftă. De una cu ardei iuţi. Şi bere rece. Numai la Prima Tv. Astaaa, Country. Ps, trupa, mâine puzza? Nu, nu fac cinste nehaliţilor, că şi la voi e zi de salar. Dau o bere, na, să nu ziceţi că-s măgar.
Mno, mă duc acasă, că mă aşteaptă mâţa c-un rahat cât toate zilele, aburind. Nu-i nica, ştie ce-o aşteaptă după.

2 comments:

Camelia Valentina Rad spunea...

subtil ca o grebla...
atunci pizza sa fie :*

Alex Stanciu spunea...

Hapoi domniţă dragă, io-s mereu subtil.

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!