vineri, noiembrie 21, 2008

Să nu-l pocneşti?

Deci în faţa firmei, un moş, din blocu' vecin, hengărea pe acolo.. Dai să parchezi maşina, sare moşu' să nu care cumva să parchezi acolo că e de bai, e loc privat. Cum dom'le loc privat, l-ai cumpărat mata? Da! Plătesc impozite! Am fost şi la şefu' poliţiei din Mureş şi i-am arătat hârtia. Moment în care tu, frig fiind afară, ridici geamu' să nu îngheţi de tot. Da' el nu se prinde că tu asculţi muzică-n maşină şi nici n-auzi ce zice, şi nici nu te prea intersează. El dă-i înainte, şi spune-le, şi zi-le..
Jur că uneori am impresia că unii oameni au prea mult timp liber la dispoziţie.

În altă ordine de idei, Google lansează/a lansat SearchWiki.. Cică-ţi poţi ordona rezultatele căutărilor, şi mai şi poţi şterge ce nu te interesează. Asta s-ar putea să fie util, când mai caut detalii despre o cameră foto, sau o componentă de PC, să nu mai am 100 de rezultate cu 'buy this camera at the lowest price!'.

P.S. E vineri.
P.P.S. Nu, nu mi-am luat maşină, eram cu cineva.


0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!