duminică, ianuarie 25, 2009

Ca la noi la nimenea

Sau aproape la nimeni...
Deci, avem un primar. Am mai zis despre el, nu-mi place, nu mi-a plăcut niciodată şi nici n-o să-mi placă. Aveam un viceprimar, Marius Ichim. Da' nu-l mai avem. De ce? Simplu, nu era de la partidul tovarăşului Florea, şi îl cam încurca. Ş-atunci ce-a zis el? Ia hai să-l fac să demisioneze şi-mi pun omul meu acolo. Cine e omul lui? Tovarăşul Claudiu Maior. Care Maior avea Siletina, firmă de transport public în Tg. Mureş, firmă care în momentul în care nu mai avea bani să plătească leasing-ul la autobuzele cumpărate de ei, care aveau undeva la 700.000 de km parcurşi în momentul achiziţiei, a făcut un mic biznis cu Florea. O asociaţie pentru transport, în care primăria cumpăra şi plătea leasing-ul autobuzelor. Deci Maior s-a spălat pe mâini şi a ajuns mare şăf peste transport. Aşaaaa, bun, deci avem legătura dintre Maior şi Florea.
Acu' intră un alt personaj, despre el nu ştiu multe, deşi nu e nevoie să ştiu, de vreme ce are o crâjmă în oraş, unde are sediu şi filiala PD-L din Mureş. Ce-a zis Maior? Hai să facem 'primărie de cartier'. Unde-o facem? În cartierul unde are omu' nostru de mai sus crâjmă. Unde-i găsim sediu? În crâjma omului, normal. Deci apare şi personajul 3 în piesa noastră de teatru.
Azi aud că iar e scandal la Casa de Cultură Mihai Eminescu. Scandalul e că au director interimar nou. Cine e? Tanti nevasta lu' ăla cu crâjma.
Când îi văd cum se întind peste tot, îmi vine să urlu. Da' asta e oameni buni, i-aţi votat (că io n-am fo la vot, din motive destule de clare) să vă trăiască. Deşi-s convins că mulţi din cei care l-au votat pe 'belitoru` de ****' n-au idee şi nici nu le pasă de ceea ce se-ntâmplă. M-am enervat, nu merită să scriu despre ei. Hai pa.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!