miercuri, martie 25, 2009

Eu trebuie să ştiu

Coboară şi omu' la o ţigară şi bătrânii trebuie să se bage-n seamă.
Eu: - Hai că aşteptăm să deschidă baba uşa
  baba se tot căuta de chestie de interfon
Baba: - Unde mergeţi?
Eu: - La 3
Baba: - Locuiţi acolo? Sau cunoaşteţi pe cineva?
Eu: - Lucrăm acolo
Baba: - Eu deschid uşa şi trebuie să ştiu

Normal că trebuie să ştii, mori dacă nu ştii, nu? Dacă pisica a murit din cauza curiozităţii, de ce nu-s babele sau babii pisici? Musai să ştie ei tot tot, dacă nu, nu e bine. Poate trebuia să-i spun şi ce lucrez, şi cum se numeşte firma, şi CUI-ul, să ştie femeia tot, să aibă informaţii incomplete. Chit că ne-a văzut pe acolo sigur, da' cum ea nu ştia ce căutăm noi pe acolo, hop momentul perfect pentru a se informa şi a-şi umple golul de informaţie.

P.S. Unde merem la meci mă?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!