luni, mai 03, 2010

Fu se shi se duse...

.na ca fu` shi 1 MAI...am crezut ca anu` asta va fi altceva...ca poate poate va fi altfel....m-am inshelat...aceashi oameni (schimbatsi de trecerea vremi)aceleashi mancaruri gatite pe gratar sau disc (mici, pulpe, miel) acelashi frig ingrozitor in cort shi aceleashi kile de bautura care bineintseles s-au terminat in primele 16 ore..singurul lucru schimbat anu` asta in ceea ce ma priveste pe mine ste cam am reushit sa drom cu 2 necunoscute in cort shi sa le rezolv pe amandoua...ce imi place ca ELE nu m-au sunat dupa...inca sper sa nici n-o faca ca e cam minore. oricum la kilele de bere ingerate nu m-a interesat varsta lor...a fost bine..sa vadem la anu` ce va fi

2 comments:

Alex Stanciu spunea...

Pfiiiuu, tu te lauzi pe blogu-mi că alea alea cu minore? :)))

P.S. Mulţam fain de urare, la fel şi ţie

drlove spunea...

poi daca nime` nu ma scrie nimic macar eu care nu am ce face sa mai prostesc

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!