luni, august 15, 2005

Mail.

Am primit un mail, cu neste intrebari. De la o pretena. Si am zis sa va impartasesc din imbecilitatea mea:

Acestea fiind spuse, imbecilitatea:

1. Ce ai facut in 2005 pentru prima oara?

Am implinit 27 de ani. Pentru prima oara. Uau.Abia astept sa mai implinesc o data 27 de ani

2. S-a nascut un copil printre cei apropiati?

Daca da, nu e al meu

3. Ce tari ai vizitat?

Romania, Tara lui Papura Voda, Tara Nimanui, Tara Plina de Surprize, si tara din Galautas

4. Ce ai dori sa ai in 2006 si nu ai avut in 2005?

25 de ani.

5. Ce data din 2005 iti va ramane in memorie? ( de

ce? )

A trecut 2005? Deja? Musai sa o las mai moale cu bautura.

6. Ce melodie/album iti va aminti intotdeauna de

2005?

Album : Britney Spears - B in the Mix: The Remixes

Melodie : Britney Spears - Don't Let Me Be the Last to Know

7. Ce realizare ai avut in anul 2005?

N`am murit

8. Care e cel mai mare esec din 2005?

N`am murit

9. Al cui comportament l-ai admirat? ( detaliaza )

Eh, se supara. Stie ea.

10. Al cui comportament te-a socat/deprimat? (

detaliaza )

Ai o oglinda la indemana ?

11. Fata de anul trecut, 2006 te-a gasit mai:

- vesel/a , trist/a

- bogat/a , sarac/a

- gras/a , slab/a

Trist. sarac, slab. Si acu`s si deprimat, mersi de intrebari.

12. Cate aventuri de-o noapte ai avut?

Se pun si cele cu Manuela ? Daca da, enorm de multe. Daca nu, ma deprimi si mai tare

13. Te-ai indragostit in 2005?

Ma indragosteam in fiecare zi.

14. Cu cine ai petrecut cel mai mult timp vorbind la

telefon?

Se pun sms-urile? Daca da, stie ea. Daca nu, imi vine sa ma sinucid.

15. Ce te-a impiedicat sa innebunesti?

Speranta ca o sa mor.

16. Cine ti-a lipsit cel mai mult?

No comment.

17. Care a fost cea mai grozava persoana nou

intalnita?

'.. :)'

18. Care a fost cea mai valoroasa lectie de viata

invatata in 2005?

Nimeni nu este de neinlocuit.

19. Care-s operele marcante pentru tine in

literatura/muzica/film/etc.?

Literatura : Amintiri din copilarie.

Muzica : Britney Spears

Film : Saw II

20. Pe ce ai cheltuit cel mai mult?

Pe ce nu trebuia

21. Ce te-a impresionat la maxim?

Rabdarea unora

22. Cuvintele unui cantec care ar sintetiza cel mai

bine cum a fost 2005 pentru tine.

This is the end

Beautiful friend

This is the end

My only friend, the end

23. Cu ce-ti pot face EU anul mai frumos?:-)

Inventeaza masina timpului.

P.S. Muie RDS.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!