miercuri, octombrie 03, 2007

A doua

Poză. Şi a treia, şi tot aşa. Cu comentariile de rigoare.
Să înceapă porceala.



Nepotu`. Încă pe picioarele lui. Şi ale scaunului.


Pretinu` Jack.
Aicia vedeam io în viitor. Cam aşa arăta nepotu` după câteva ore de la poza asta.

Şi totuşi să nu uităm că am venit şi pentru al'ceva decât Jack.

Nepotu` încă mai era în bani. Şi eu niţel treaz.

Nepotu` avea o discuţie interesantă, păcat că eu eram la somn, deh, bătrân...

:( S-a stricat

Cămiluţa mea (trece-mă în carneţel)

Mno ui la el câţi bani are şi tăt se plânge. George era preocupat cu ceva, acolo în fund. Ioi ce prostie am zis!

Cămiluţa mea, iar (iar la carneţel) (îs dator vândut)

   Vă aşteptăm la partea a doua, când vom avea şi mâncare, dacă pune DrLove de-o mămăligă, gheaţă dacă-mi amintiţi să iau pungi, şi Jack, dacă nepotu`-i pe fază.
Unitatea noastră vă doreşte poftă bună!

5 comments:

Camelia Valentina Rad spunea...

Urmatoarea porceala....dupa Romania-Olanda :P

...stim noi de ce :P

Love U!
&
Puuuuup U!

Anonim spunea...

nu te cred!

Anonim spunea...

ma tot uit la mine shi nu-mi vine sa cred ca is asha chel....

Anonim spunea...

ti-am zis?
NU
TE
CR
ED
!
vezi ce frumos am desenat? da'le'n sula de silabe

Camelia Valentina Rad spunea...

Ce nu crezi?

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!