vineri, octombrie 05, 2007

Uit

Am chestii de zis, şi le uit, de seara până dimineaţa. Şi nici pe lecitină nu dau banii. De ce mereu când e înghesuială în vacile de maxi taxi, baba sau proasta care are geantă-n spate se înghesuie spre uşă, şi mereu, da' mereu!, se blochează în dreptul meu, strivindu-mă de geam, sau transpiratu' de lângă? De ce nu vă puteţi opri altundeva? Muriţi! De ce nu stau bătrânii pe locurile din spate în maxi taxi? De ce le ofer locul şi strâmbă din nas, preferând să stea în picioare decât pe locurile din spate? De ce atunci când prind şi eu loc în faţă, şi sunt locuri libere în spate, se uită urât la mine că nu le cedez atât de importantul loc din faţă? Muriţi mă! De ce toţi ăia care umblă cu genţi în maxi taxi nu şi le dau jos, şi preferă să mă pocnească peste spate, piept, faţă şi ce mai apucă? De ce babele se înghesuie să urce în bus/maxi taxi înainte să apuc eu să cobor? Şi de ce se supără când le zic: 'MORI!'?
Deci, un sincer MORI şi ăluia care a cumpărat pâine şi a venit cu ea la restaurantul chinezesc să mănânce. MORI manelistule!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!