luni, mai 19, 2008

Tușnad Băi. Teroare la Pensiunea Transilvania.

Mno. Am fost la Tușnad Băi. Cu Sysgenic (au .com că-i mai ieftin). A fost mai bine decât îmi imaginam, nu-s eu prea mare fan team building, da' am zis că-ncerc. Mă, chiar a ieșit mișto.

Deci poze multe n-am, filme acu' pun pe youtube (nu-njurați!).
Aștept mai multe poze și filme zilele astea. Sper să fie mai de calitate, că la mine nu prea-i bun maicrofonu' și se aude aiurea. Da' ciuliți urechile și ascultați adevărata poveste-a Troiei. Spusă de un italian. Din Mureș. Get-beget.
Deci poze.

Un contabil. Serios. Ce, contabili nu are voie să poartă pantaloni scurți? Galbeni? Să atrage musculițe.

Lac Ciucaș. Bere Ciuc. Nu frumos... Vreau să pun în vedere degetul ce se vede în stânga sus. Nu era al meu. Oricum se vede destul. Nu frumos... Măcar o bere Ciucaș mergea, așa de imagine, că de gust...

Zoli. Povestitorul. Cu hârtia într-o mână. Și berea în cealaltă. Noroc că nu le-a încurcat. Mâinile, zic. Detalii în secțtiunea video.


Cami și-a luat lactop. Încă mai crede că e Quad Core.

Mijloc Prințesa. Stânga un oligofren, pay no attention to him. Dreapta, The Invisible Man.

Ză treinăr. God I hate you, așa m-a hăndrălit prin Tușnad de nu vă vine să credeți. Da' el e principalul 'vinovat' pentru week-end-ul super.

Echipa 3 din Holywood. De la stânga la dreapta, zee Alien (nume imposibil de scris, care vi-l mai amintiți scrieți un comentariu), ză nereităr, lactopu' oligofrenic, zee ivăl witch care dă cu făină după alții, jos stânga Prințesa din garsoniera Azomureș și prințul cu șosete atomice.

Lacul Sfânta Ana. Cami a făcut poza! Lacu-i undeva p-acolo, se și vede dacă vă concentrați bine.

Același lac, mai târziu, cu o lună plină. Atât de aproape încât pare la un metru de cameră.

Trupa veselă.
Și acum, poze noi. (de la Cristina)
Poz
ă pentru posteritate... Cristi cu apă-n mână.

Carnagiu total în 'Robin Hood'. Vă rog să observați săgeata lu' Robin care e mai mare decât arcul în sine.

Io am crezut că e 'Sex pîrț', da' era Șespir, cu Romeo și Julieta. Când am video, pun.

Julieta. Juliet, mai bine zis. Și Romeo. Romea, adică.

'Frumoasa și bestia'. Bestia era veritabilă. Frumoasa... M-abțin de la comentarii, vă las pe voi.

Focul de tabără. Deși cred că un brad din pădure ar fi ars mai frumos.

The ugliest bi*ch in the world. Cu oglinda-i (fostă Biblie) în garsoniera Azomureș.

Mai multe detalii, când avem.

Update
Câteva filme. V-am spus, audio-ul e nasol rău.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!