luni, iunie 02, 2008

Cum sa mananca si gura mea ceva

N-am diacritice. De fapt, mi-e lene sa le pun. Daca stie careva o metoda definitiva sa pun diacritice in XFCE, sa m-anunte. Fara editarea xorg.conf, ca n-am facut nici o treaba la un upgrade, daca-mi rescrie fisierul. Da' asta e alta discutie, sa revenim.

Deci, cum se fac bani pe nimic. Da' chiar pe nimic. A fost alegeri. A fost si multe scandaluri. Ia uite mai, parca as fi aia mica a lui Traianel. Asa. Daca sunt alegeri, este si un Birou Electoral Central. B.E.C. pe numele lui. Are site. Nu, nu bec.ro cum as fi crezut, si beclocale2008.ro sau bec2004.ro sau becreferendum2007.ro sau naiba mai stie ce. Deci imagine zero. Fie, mi-am zis. Ia sa ma uit eu pe site-ul asta cu locale2008 la ceva rezultate. De unde? Site-ul parca e facut un copil, un banner, cateva .doc sau .pdf si gata, baga banu'. Sa nu credeti ca a fost gratis. Nu, nu stiu cat a fost, nu e frustrare de om din breasla, e frustrare de contribuabil, ca cineva plateste gras chestiile astea, din banii mei. Ai nostri. Eh, da' uite, ca site-ul asta e facut de o firma.. Ia sa vedem ce site are. Si asa am ajuns pe http://www.nadoluco.ro/ Si cetesc despre ei: 'Intr-o piata suprasaturata de firme de web design, noi ne dorim sa fim o raza de lumina pentru originalitate si creativitate.' Mai, o fi, de ce nu? Da' ma uit mai atent la layout, la continutul din dreapta.. ceva nu parea OK. Ce sa caute calindaru' ala pe site? Ca dar' e site de firma, nu blog... Ba e blog. E facut pe WordPress, care se oboseste/pricepe, vede-n sursa paginii treaba asta. Deci asta va era originalitatea si creativitatea? Heh. Tac. Aici sunt banii dumneavoastra. Si ai mei.

Trist.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!