miercuri, iunie 17, 2009

Cât de

ţăran tre' să eşti ca să-ţi pui CV-u' pe blog, la ăbaut? Nu dau link unde-am văzut, da' mi se pare ţărănimea de pe planetă. Vrei a impresiona pe cineva? Fă-o dracu' prin ceea ce abereşti pe blog, nu prin siviu' cu tăte facultăţile şi gioburile avute. Ai fost reporter? Bravos ţie. Da' de ce tre' să ne lăudăm? Asta-i fix ca şi ăia de fac mii de facultăţi şi masterate şi doctorate şi mai ştiu eu ce, să-şi pună pe uşă 'ing. Bulică Puţan'. Da' ce mă, io nu pot pune la mine 'ing. dr. doc. lec. şt.'? Că ş-aşa nu ştie nimeni ce-nseamnă, şi nici nu mă caută la diplome. Poate-i o idee, să pun pe uşa 'web dev. Alex Stanciu'.
Mi-aţi făcut poftă de cafea.

P.S. Urăsc să car umbrela după mine.

1 comments:

Anonim spunea...

Dom'le, cum nu-s pin' zona, cum faci ce faci si te invarti de o lipeala. Pai cum sa mai am incredere in femei daca nici in breasla nasta' nu mai pot?
Coverdale, in curand Brian Johnson

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!