luni, iunie 08, 2009

Nu-nțeleg...

... nici lovit în cap.
Ce nu-nțeleg? Alegerile astea europene. Partidele astea de rahat de la noi. Nu toate, PSD și PD-L. Astea nu le pricep. PSD-u' urlă sus și tare că au câștigat alegerile. PD-L-ul urlă și el că împreună cu voturile băsesciene e peste PSD. Păi mă deștepților! Da' noi, noi ăștia mulți din România, când p*la mea câștigăm?? Mi se rupe mie de câte procente-aveți, de câți v-au votat! De ce mama voastră nu ziceți c-au câștigat românii? De ce câștigă PSD sau PD-L? Și vă mai mirați că nu merge lumea la vot. Păi de ce mă? Să vă lăudați voi care dracu' ați câștigat alegerile? Și mai ales, alea europene. Măcar la astea puteați spune că a câștigat România. Da' pe voi vă doare-n cot de noi. Vă mulțumesc, și așa cum nu am fost ieri la alegeri, așa nu mă voi duce nici la toamnă. Muriți mă!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!