luni, iunie 11, 2007

biliard ( de DrLove )

dupa 1990 a aparut tot mai des in romania jocul de biliard. pool=ul cum il numesc americani da de la ei l-amadus este un joc captivant cu un numar de bile shi cu reguli. dar nu am inceput sa scriu aici despre biliard. daca vretsi sa cititsi despre biliard har domnului este pe google aproape tot ce vreti. ca shi restul tinerile de 25 30 shi ceva de ani. shi eu cu un prieten am mers sa jucam o partida de biliard. noi suntem niste admiratori ai celor 2 mari biliardisti mai bine zis snookeristi sullivan shi withe. jucam noi ce jucam pana cand la inceputul unei partide mi-a sunat telefonul. era...nu conteaza. am ieshit din sala sa vb la telefon shi la intoarcere partenerul meu cu care am inceput partida mi-a spus ca jucand in continuare alut bataie. adica ajucat de unul singur shi aluta bataie. samai zica cineva ca culmile nu sunt adevarate. o fiu culmea vitezei sa fugi de unul singur shi sa ajungi al doilea.dar asta e culmea biliardului. sa joci de unul singur shi sa iei bataie. pot sa declar ca prietenul meu e singurul shi unicul om de care am auzit vreodata sa joace singur shi sa ia bataie.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!