marți, iunie 12, 2007

Nu esti căsătorită.

Asta ca să nu uiţi. Ştii tu care eşti uituca de care zic.
[Update] Deci m-a rugat respectiva persoană să zic şi despre cine e vorba. Deci fata e cunoscută în cercurile înalte ale irc-ului ( adică are mereu voice pe canal ) ca şi Ilenia. Nu avem link către pagina ei. Sau avem ? brb de verificat... Ciuciu, nu avem, o să cer link imediat, să mai fac un update la postu' ăsta, să pară entelegent. Io o ştiu pe fată şi de pe Yahoo, da' acolo mă învaţă să fac paste. De ce am zâs ce-am zâs în titlu, totuşi. De aia că se mândrea că nu e căsătorită şi că nu are de gând c-o duce bine şi aşa cum e, cu 'băiatu`'. Şi io am zâs că pui pe blog rimaindăr, să nu uite că nu e. Şi m-o rugat să scriu ceva povestire în post, să nu fie aşa golaş. Deci, a fost odată ca niciodată un împărat. Şi împăratu' ăsta avea 3 fiice. Cea mare, cea mijlocie, şi cea ... da mă. mică. ce, v-am mai spus povestea asta? Nu? Mno bine, deci era împăratu' ăsta taaaare mâhnit, că nu găsea soţi pentru fetele lui, cea mare, cea mijlocie, şi cea ... Mă! Io v-am mai zis povestea asta că văd că o ştiţi bine de tot... Io n-o mai zic, că nu-mi place să mă repet! Mno, şi cum şădea el şi gujeta, i-a venit o idee... Să dea fetele pă net, adică să le bage-n saituri de matrimoniale. Bleah, fix pix povestea, uitaţi ultima parte. Deci, stătea el aşa şi cugeta şi ( în momentu' ăsta aţi adormit toţi ) s-a hotărât să dea sfoară-n ţară, regat de altfel, cum că e în căutarea unor feciori că să-i aducă la palat să se insoare cu fetele sale.
Sfârşitu' primei părţi.
În curând partea a doua, în care veţi afla cum a reuşit un autsaider a reuşit să intre în palat, fără să fie detectat de sistemul radar format din 3 conserve goale de pateu şi un borcan de zacuscă pe jumătate gol.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!