marți, iunie 19, 2007

Nu eşti căsătorita 2.0

Deci partea a doua a poveştii. Deci rămăsesem la radar. Ei dragii moşului, cum vă spuneam, împăratul a dat sfoară în ţară şi au venit mulţi, da' foarte mulţi feciori, care mai de care cu maşini mari, cu maşini mici, cei fără maşini să nu se prezinte, zicea sfoara dată de împărat, cu 2 maşini, cu 3 maşini ( da, a fost şi Irinel ), cu iaht, cu ce aveau mai de soi prin curte. Şi veniră mulţi feciori, dar după cum le spune numele, trebuiau să fie feciori, şi mulţi din ei nu erau feciori. Băi, deci nu am deloc deloc inspiraţie. O să continuăm când o să avem. Avem inspiraţie? Puţină. Aşaaaaaaa, deci feciori. Mă, deci io vreau să fac telefonu' mobil pentru orbi. Care să aiba cifre în braille pe taste, şi să vorbească cu orbu'. Ce mişto : 'Mă, te sună Ghiţă', 'Mă, ai primit un sms de la Vasile, ţi-l citesc acuma ?'. În fine, asta îi altă discuţie. Să revenim la poveste. Şi cum nu putea să se decidă care din feciori e demn de fetele lui, i-a pus la nişte probe. Prima probă consta în stoarcerea de struguri cu două beţe rupte în trei. ( Deci flexiune logică, câte beţe aveau feciorii ? ). Primul fecior ia beţele ( din nou, câte ? ) le bagă în butoiul cu struguri şi le pierde. ( sper că vă daţi seama că io acuma scriu din burtă, n-am idee unde ajung cu povestea asta ) Al doilea fecior, ia beţele ( câte ? ) le bagă în butoi, le ţine bine şi începe să zdrobească strugurii. M-am plictisit. Nu fecioru' mă, io. Deci nu mai scriu. Partea a treia când am chef. Încă nu am zâs cum funcţionează radaru'.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!