joi, decembrie 18, 2008

Beu Sprite

da' mie nu-mi place Sprite. Atunci dice mai beu? Că mi-i sete şi n-am altceva, d-aia.
Avem guvern. Pe hârtie. Cum Dumnezeu s-o pui pe Udrea în guvern? Cum să-l pui pe Videanu la economie? Da' pe Abramburica la educaţie? Băi, ne-am tâmpit de tot? Bocule! Ce faci om bun acolo? Vrei să ne mânci nervii? Altu :
Ministerul Finantelor Publice - Gheorghe Pogea
Gheorghe Pogea s-a nascut in anul 1955. A absolvit Facultatea de
Stiinta si Ingineria Materialelor. Dupa absolvirea facultatii, a lucrat
in cadrul Siderurgica Hunedoara, unde a ajuns pina in postul de
director general (1997-2001). Din anul 2001, a fost director general al
SC "Marmosim" SA Simeria, societate patronata de Adriean Videanu.
Ingineria materialelor? Director la Siderurgica Hunedoara? Dup-aia director la firma lui Videanu. Oare cum o fi ajuns ăsta-n guvern?
A publicat articole cu caracter ştiinţific în reviste de specialitate,
fiind autor a peste şapte studii şi proiecte în domeniul siderurgiei,
şapte brevete de inovaţii şi o invenţie. [sursa]
Deci dacă nu inventează o metodă rapidă de scos bani, şi nu aşa cum vrea el, ne-am fript.

Mulţam fain PDL, acu' ştiu de ce nu te-am votat.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!