marți, decembrie 23, 2008

Un bou

Seara. Lene. Mai nimic de mâncare-n frigider. Ce facem noi când găsim frigiderul aşa? Ieşim în oraş la masă, nu? Bun, şi ieşim noi (eu şi Cami, că restu' pe cur v-aţi tras) şi mergem la ristorantu' medieval. Nu Excalibur, că acolo-ţi dau ăia 5 kilograme de cartofi şi o ţâră de carne, de parc-aş fi vegetarian. Ne-am dus la Caesar c-acolo e mai OK mâncarea. Da' nu fac review de restaurant, deci să trecem mai departe. Şi cum stăteam eu şi Cămiluţa la masă (asta după ce ea a considerat că ar fi bine să se tăvălească pe jos - da' asta e altă poveste) am observat că la o masă-n colţ erau cam 4 tipi şi două don'şoare. Şi deh, mai tragi cu urechea la discuţiile altora, mai ales când urlă. Şi cum necum, au ajuns ăia la discuţii despre fotbal. Nu,  nu despre scandalurile din fotbal ci la meciurile lor, că deh, erau jucători de fotbal, nu vreau să le zic fotbalişti. Şi era unu' c-o faţă de intelectual expirat, care îi dădea tare şi sus că (citez aşa, din mintea-mi mică) 'dacă voi o să fiţi in echipa adversă o să le zic ălora din echipa mea să-şi dea autogol, să aveţi şi voi ceva şanse, ha ha ha'. În echipa adversă ar fi trebuit să fie don'şoarele prezente. Mă, de ce trebuie să ne facem noi de câcat când e prezentă o fată/don'şoară/femeie la masă? Şi 10 minute-a tot ţinut-o pe-a lui, de parcă avea-n spate Arsenal-ul, sau Chelsea. Mă, dacă vrei s-o impresionezi, ia-o de-o parte şi vorbeşte-i numai ei. Dacă vrei să te observe, taci. Tăcerea induce inteligenţă (în cazul tău poate nu, dar măcar păreai ceeeeeva mai 'teligent). Nu te-apuca mă maimuţă să de dai deştept. Că nu eşti. Nu te da fotbalist că nu eşti. Da' tu nuuuuu, tu te dai deştept, poate-o pune fata botul. Nu te cunosc, nu ştiu dacă o să te recunosc pe stradă, da' io-te că ai ajuns pe blogu-mi. Data viitoare când mai ieşi cu cine erai, şi e acolo şi domnişoara, spune-i asta, o să faci o impresie mai bună.

P.S. Crăciun fericit ălora care-l sărbătoriţi, sus paharul celor care-l sărbăutorim şi toate cele bune 'tutulor'.
P.P.S. Nu zâc La Mulţi Ani că poate mai scrijelesc ceva pe acilea până atunci.

Serustoc mă ciocoflendărilor

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!