luni, decembrie 01, 2008

Prostănacu' nu-i prost destul

până nu se vede prim-ministru din sondaje. Da, şi eu l-am văzut prim-ministru ieri după sondaje, da' ai zice că ăştia de-s la conducerea unor partide ar avea ceva mai multă minte.. I-o fi băgat în cap d-alde Mitrea, Oprişan, Hrebenciuc că e şefu' guvernului, şi el, prostănac cum îl ştim, s-a şi declarat prim-ministru. Vezi mă ninja că nu-i ca-n filme? Eu unu' mă bucur că n-o să-l avem pe el prim-ministru (sper!) nu de alta, da' chiar nu vreau să-l văd marioneta celor mai sus menţionaţi, şi a multor altora din PSD. Sau din afara lui, de ce nu?
Aşa că, ţară faină, caută prim-ministru. Nu-ş de ce am impresia că n-o să-l găsim pe cel potrivit. Nu de alta, da' nu prea sunt oameni potriviţi pentru postul ăsta, prea-s de mult timp în politică să mai cred că nu-s corupţi. Nu neapărat cu caltaboş şi ţuică, ci corupţi de putere, îmbătaţi de ea...  Unde mai pui că-ţi şi faci 'prieteni' mulţi în politică, şi repede. Şi la fel de repede-ţi faci şi obligaţii, pe care le respecţi. Deci mi-s tare mâhnit, da' aşa eram şi înainte de alegeri, aşa că no change. Sper doar s-ajungă nea' Pambuccian în Parlament, să ne apere şi pe noi cineva, nu ingineri agricultori, silvicultori sau profesori de logopedie.
Am încheiat cu alegerile deocamdată, La Mulţi Ani, România, să ne trăieşti că eşti faină, noi suntem cam nefaini.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!