miercuri, septembrie 05, 2007

Atenţie decolează bunica

Cum să-nchizi uşa de la budă cu cheie? Dacă te scapă rău de tot, până-ţi dă aia cheia, până o potriveşti în broască, până o deschizi, ai şanse să faci pe tine. Nu mă George, nu, nu am făcut ieri pe mine.

Ieri am învăţat despre condens. Am avut oră de fizică la crâjmă. Adică am învăţat că nu e bine să stai sub aparatul de aer condiţionat. De ce? Că pişă. Adică, să-l citez pe George, scuipă. Ceea ce nu e frumos, după spusele noastre. Da' e şi bine să stai sub aparat, că mai înveţi una, alta. Mi-i lene să vă zic toată faza, da' e păcat. Nu-mi amintesc exact dialogu' că nu am avut cap să-l notez tot. Şi nici ţinere de minte să nu-l uit. Da' fu undeva cam aşa :
George : 'Scuipă, nu e frumos'
Eu : 'Mare nesimţirea, mai frumos e să înghită'
Cami (atenta la frozănbabălz) : 'DA!'
Deci tre'ia să înţelegem ceva din da-ul ăla hotărât?
Încheiem aici că tre' să plecăm. Şi eu şi ploaia.

3 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!