marți, septembrie 11, 2007

Plouă.

Iar. Cred că începe sezonul musonic, altă esplicaţie nu am. Ştiţi sentimentu' ăla când tre să vă pişaţi şi sunteţi în centru, şi nu aveţi unde merge la baie? Şi sunteţi cu prietenii care vă ajută, ca toţi prietenii care ţin la voi? 'Te trece tare?' 'De ce dansezi?'? Eh, prieteni d-ăştia am. În loc să mă ajute, mai mult mă încurcă. Măcar dacă nu se pişa şi el pe dânsu', da' şi el era în aceeaşi situaţie, doar că râdea de mine. Poate ajută chestia asta. Trebuia să intrăm la Venezia să ne uşurăm, da' iar ieşeam ameţiţi, că am mai făcut din astea.

De ce plouă? De ce acum când trebuie să plec acasă? Măcar am umbrelă. Ies cu ea pe stradă şi caut fete fără umbrelă şi le agăţ. Poate la disperate am şi eu succes. Cinci fără ceva. Şi nu am chef de nimic. Şi nici nu ştiu ce o să fac azi. O să mă uit la filme cu George, că la asta ne pricepem de minune. George, ce filme mai avem? Că nu ştiu. Tot apăs CTRL+S, să salvez postu', deh, programator speriat că pierde codu' dacă nu-l salvează la fiecare 2 minute. Plouă destul de fain, nu mă plâng. Ăsta ar cam fi momentu' în care io vă las, că nu mai am ce scrie, mai bine mă uit la poze cu fete dezbrăcate.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!