miercuri, septembrie 12, 2007

Nu citiţi.

Vă rog eu, nu citiţi acest post. Vă roade, hm? Serios, nu citiţi.

Deci m-am uitat cu George la un film. Nu mai ştiu cum îi zice. Nu citiţi mai departe. Un film cu doi tipi. Pompieri. Unul văduv şi unul afemeiat. Văduvul avea asigurarea de viaţă pe numele nevestei sale, care murise de un an şi ceva. Nu mai citiţi. Stop! Şi nu putea să treacă asigurarea pe numele său numai dacă se însura din nou. Şi cum nu avea cu cine, s-a însurat cu colegul lui. Şi le spuneau tuturor că sunt gay. Nu mai citiţi!! Erau gay cam cum sunt eu frumos, da' lumea îi credea. Oricum, au reuşit să-i păcălească pe toţi. Şi toţi erau gay. Până şi băiatul văduvului era gay rău, mai gay decât George Michael. Normal, ăl' de era single se îndrăgosteşte de avocata lor (bună fătuca) şi rămâne cu ea, văduvu-şi găseşte şi el pereche, femeie, nu bărbat, şi toate-s bune şi frumoase. Film fain, comedie, merită văzut. Cum? E la Arta? Săptămâna asta? Şi eu l-am povestit? Mă scuzaţi, v-am spus să nu citiţi postul ăsta, da' voi nu mă ascultaţi...

1 comments:

Anonim spunea...

OSCAR pt impresii... zmeura pt film. Cu toate ca se poate zambii intr-un colt de carie al maselei de minte care nu mai este

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!