joi, septembrie 06, 2007

Tu vaco!

Glumeam când ziceam să vii cu mine! Deci adică. Stateam la Angela, cu
George si Adi.Si se mai cerea o bere. Şi ce bine am făcut-o.Am cerut
berea, era pe bune, că vorba ceea bem. Şi vine ciocofendăru. Şi pune
berea pe masă. La modul nu smuls, ci la cel trântit. Ne uităm la el.Se
uită la noi.Şi, inteligent, zice:'Adică?'. Pai mă vacă a mileniului, avem
feţe de cretini? Mori mă! Mori. Imposibilă scula de blogat! Adică?
George e măgar. Se joacă cu berea mea. George, adică??? Nepotu' bea
cafea. Trădător. Gata ca sux blogging toolu'. Cami nu bea nimic. Musai
ciuruită! Un fleac!
O zâs şi Cami ceva. Aicia. Da' e femeie. Şi n-o salvat. Deh, femeie
Control sîîîî! Mi-a luat berea. Promite-i, că o omor eu! Berea e
sfântă femeie!! Watch yer back.
Deci e. Proaste mă, cum adică ce. O sa fac tutorial, cum agăţăm una.Că
e simplu. Comentaţi toate aiurea. Deci ciuciu. Deci urăsc chestia
asta. Mâine zic. Tot.
Cami.... Care Cami?
P.S. Cami1.

3 comments:

Anonim spunea...

Si Nepotu'?
Unde e Nepotu'?

Camelia Valentina Rad spunea...

"Deci e. Proaste mă, cum adică ce. O sa fac tutorial, cum agăţăm una."

Asta ce vrea sa insemne?

Anonim spunea...

Nepotu'... e si el pe aicea :D

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!