vineri, septembrie 07, 2007

Mi-i rău.

Da' nu vă pasă. Mi-o trebuit mie Porcu' împuţit! Şi acuma mă doare stomacul de mor. Le dau foc crâjmei, să vază şi ei cum e! Păi cum mă să mă omorâţi voi cu un cartof pai? Apropo, şi la singular tot pai e cartofu'? Deci azi zi de odihnă, m-au ciuruit ăia de la porc. Şi nu, nu e un fleac. Nu credeam că doare aşa. Am febră, îi naşpa, că mă dor încheieturile. Oare aşa se simt bătrânii? Dacă da, steie acasă, să nu mă mai încurce în autobus! Mă scuzaţi da-s nervozat! Şi nici bere nu poci be' că nu pot. Şi nici afară nu poci să ies. Da' asta nu-i bubă, că am corent şi mă uit la tv, până adorm. Ceea ce va fi curând. Gata m-am enervat, plec de pe blog, chestie care v-o doresc şi vouă. Hai România!

2 comments:

Camelia Valentina Rad spunea...

o no....prostutzul nostru se simte rau...
dar mi-o promis ca ii trece pana maine la meci ;)

Anonim spunea...

io am zis ca nu, si nu, si nu am mancat din mancarea sanatoasa a porcului da voi ati mancato ca doi tarani din satul Flamanzi ........... bine ca nu te mai doare stomacul.

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!