luni, septembrie 10, 2007

Luni

Mă, de ce naiba luni nici măcar chef de stat nu am? Că am o lene în mine de mi-i lene să-mi fie şi lene. Mă doare-n gât. Mă deranjează stomacu' (fir-ar usturoiu' să fie), că azi dimineaţă am râgâit ca porcu' şi am tras o duhoare de usturoi de am fost nevoit să ies urgent de la duş, de frică să nu leşin pe acolo. Apropo de duş, aţi încercat v-odată să vă daţi cu gel de duş şi să vă beşiţi? Aşa bule faine ies, ca alea de la Pur, când speli vasele mizerabile din ghivetă. Minunat sentiment!
Chiar n-am chef să scriu chestii sentimentalicoase.
Revin, deci lângă biroul meu stau 4 contabili. Ba chiar 5. Nu avem perete despărţitor, doar nişte jaluzele. Minunaţi contabilii ăştia, au nişte glume-n ei de nu vă vine să credeţi. O să vă povestesc şi despre ei, cân'va.
Îs curios. Nu de ceva în special, aşa, în general, îs o persoană curioasă. Ştiu, o să mor repede. Mare brânză, dau rachiu' bun la înmormântare. Deja-l văd pe George cum salivează la gândul că o să fie rachiu. Am chef să mor, aşa, un pic, cât să vă văz feţete la înmormântare. George ştiu c-o să fie cu ochii pe masa cu rachiul. Restu' crec-o să aveţi feţe triste.
Nu vreau nici-o mutră tristă,
Stând cu nasul, în batistă,
De-oi murii, ăia vii,
Vreau sa chefuiască
Pentru mine-o zi.

P.S. Guys may be flirting around all day but before they go to sleep, they always think about the girl they truly care about.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!