marți, septembrie 25, 2007

Ciorba era fierbinte.

Şi fasolea sărată.
Vă ziceam ieri că mi-am luat ovare. Aşa gândea, se pare, aia de la farmacie. Am fost să iau un 'dicament, nu mai ţiu minte cum îi zice, da' îi d-ăla de fete. Eram cu George. Şi-am intrat amândoi, ăsta bărbos, io proaspăt ras. Şi cer mediţina, aia se uită la mine întrebător 'pentru ce vă trebuie?' 'Pentru răceala!' 'Pentru dumneavoastră?' 'NU??' 'A mai luat?' 'Da', în fine, după 2-3 întrebări, mai mai că râdea de mine vaca. 'Da-ţi-mi 5 pastile' 'Da` ştiţi că nu ajung', la care George sare, 'Ia mă mai multe!'. Şi am luat. Cu capu-n jos, că deja-l auzeam pe Michael cum cânta 'Wake me up'. Mno George, fericit?

În altă ordine de idei, l-am văzut pe unu' care dădea pe gât spirt. Da' spirt spirt. Fără franzelă, bănuiesc că nu-i plăceau şpriţurile.

Deci faza de la Gallery Cafe e răsuflată. Dacă ştiam că bem gratis, luam şi eu ceva mai acătării, nu o amărâtă de bere la 330 ml. Nici n-am simţit-o. Noroc cu Veneţia că acolo au la jumate berea. Marcele, nu te-am uitat, săptămâna viitoare ne prezentăm la vin fiert.

Marţi. Nu am chef de nimic. Vreau acasă. Că m-aşteaptă Cămiluţa mea acasă. Da' nu vreau acasă că mă pune la treabă. Mă, io când o să am cablu? Nu-i online tipu' de la cablu.

N-am deloc chef să scriu, mi-i somn. Vreau cafea. Da' din aia făcută acasă, băută la Radio România Actualităţi. Sică-i în concediu, mă-nervează ăştia cu concediu. Nu, Cami, tu nu mă enervezi. Îs şi mucos. Tre să iau ceva medicamente. Nu, nu din alea de la începutu' postului. Io mă pun să dorm. Hai că dau restart, că am făcut upgrade de kernel. Ne vedem altădată.

P.S. Pentru babalâcii ăia doi din 18-le de azi dimineaţă : Mă! Ăla-i mall nu bancă!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!