vineri, septembrie 14, 2007

Tu ţi-ai călărit fratele?

Cică ăsta-i postu' cu numarul 101. Ce naiba oi fi putut spune în 100 de posturi, nu-mi dau seama. Ce naiba aţi putut voi citi în 100 de posturi nici atât. Da' oricum La Mulţi Ani mă blogule, că ai împlinit 100 de posturi. Aseară am aflat că avem cititori şi de peste graniţe. Ălora vreau să vă spun atât : Trimiteţi ceva bani dracu' în ţară că nici io nici George nu mai avem bani de bere!!! Şi fără bere nu mai avem Angela, fără Angela nu mai am ce scrie aici.

Cum să-ntrebi pe cineva dacă şi-a călărit fratele?

Este tevelizor la Mecdonaldţ. Şi cică bagă meciuri acolo. Io nu ştiu care e atmosfera acolo la meciuri, da' sincer să fiu nu-s curios. Îmi imaginez hamburgări zburând spre televizor la fiecare ratare a lui Mutu sau Marica, sucuri aruncate după oameni inocenţi la fiecare gol încasat de Unirea Urziceni.
Gata.

1 comments:

Camelia Valentina Rad spunea...

mai conteaza cum e la "Mecdonaldţ"....important e sa fi cu "dusmanii de clasa"

:P


ma amaraciune mica ce esti >:D<

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!