marți, septembrie 18, 2007

Mucii de unde vin?

Îs plin de muci. Curg non stop. Îi înghit, ocazional îi dau pe tastatură, da' tot mai am. De unde vin? Din creier? Rămân fără creier dacă nu se opresc mucii?

A început şcoala. Norocul meu, sunt pline autobuzele, maxi-taxi-urile, şi ce alte mijloace de transport în comun or mai exista. Plus străzile pline de maşini, parcările din faţa liceelor pline de scootere şi alte aparate pe două roţi.

S-o mutat George la mine. Şi o zis că trebe să facă o impresie bună din prima zi şi o hotărat să vină acasă la 1 noaptea. N-avea cheie, nu putea să intre în bloc. A trebuit să stau după el. Am zis că nu-i fac scandal chiar din prima zi, dar dacă se mai repetă, îl iau tare, eu stau acasă şi-l aştept şi el umblă creanga cu cine ştie cine. Îi fac mâncare, îl aştept îngrijorat, mă minte că vine la 12 şi nu vine... Presimt că o să avem multe probleme. (Acuma văd că am scris sub textarea ăsta în care tastez 'Tastaturkürzel: drücken Sie Strg zusammen mit:'. De ce restu-i în engleză şi asta în franceză, sau ce limbă o fi?).

Mă, da' totuşi, noi când dracu' jucăm Monopoly până la urmă? Sau nu mai jucăm până nu apare alt plan diabolic? George, tu când montezi combina aia să trezesc blocu' la 7 dimineaţa? Când băgăm cablu, să avem şi noi mai mult de 3 posturi? Că deja peste tot văd cu pureci. Să avem net în casă. Mă jur că de avem net, fac rost de un wireless şi stau pe budă cu laptopu' lu' George. Vă împut messengerele.

P.S. Tanti mama lu' Cami, să ştiţi că îs băiat cuminte, chiar dacă aicia zic numai prostii.

8 comments:

Anonim spunea...

No... azi , primu luru... cumparare alcoale... al 2 ... montat combina... al 3 lea, sper sa ajung la banie (ca nu dejaba am cumparat acoale dupa o zi naspa si proaspat mutat la Wham! acasa).
No bun.. cablu tre rezolvat maine neaparat. Wireless... nu trebuie ca am mult cablu si ajunge pana la buda.

Apropo de 1 noaptea, eu te-am chemat, tu n-ai venit... si eu daca pana la 1-2 nu is in pat, vin acasa

Anonim spunea...

Ooo!!! Aveti planuri mari tu si George, daca deja vreti sa va bagati cablul si internetul... si te gandesti si la muzica...

Anonim spunea...

lumanari nu cumparati? sa am si eu ce tine data viitoare!

Anonim spunea...

mda..
asta este, trebuie sa incep sa realizez ca tot ce-a fost s-a terminat. nu semnez, dar tu ma cunosti atat de bine..
sper sa-ti fie dor de mine.
a ta 4 ever, Magdalena
p.s. e a treia oara cand introduc literele dupa cum sunt aratate in imagine.
p.p.s. a patra oara

Alex Stanciu spunea...

O să-mi fie dor de hemoroizii tăi mai ales.

Anonim spunea...

stii ceva...hemoroizii mei nu sunt subiect de comentarii. si cand ne-am despartit nu imi stiai hemoroizii. asa patesc daca ma confesez..
vai de curu' meu!

ZuZyK spunea...

M-ai amuzat grozav :))

Layla spunea...

deci e genial ^^

Trimiteți un comentariu

No, da' să nu înjuraţi!